ღ.آرزوی محال.ღ


خیال کردم یه عمر با من می مونه

گــــــــمون کردم واسم یه همزبونه

 

نـــگفته بود پی یه عشق دیگه است

 

تـــــــــــا تحقیر بشمو دل بسوزونه

 

نگفت به فکر فرصت دوباره ست

 

بــــرای دل بریدن فکر چاره ست

نـــــــــگفت به فکر تحقیر نگا مو

شـــکـستن غروری پاره پاره ست


حـــــالا به مرگ من راضی نمیشه

می خواد جون بکنم واسش همیشه

بـــه اون ظالم بگین نفرین این دل

تـــــــــــــا زنده ام به راه زندگیشه

درســته کولی و بی کس و کارم

ولــــــی واسه خودم خدایی دارم

بــــــــــرای دیدن روز عــذابت

دارم ثـــانـــیه ها رو می شمارم


دارم ثـــانـــیه ها رو می شمارم...



نظرات شما عزیزان:

مریم گل
ساعت18:10---28 ارديبهشت 1391
میسیییییی

فرستادی اون مظلبو؟؟


بنر هاي تبليغاتي رايگان
ساعت13:51---18 ارديبهشت 1391
سلام به دوست عزيز و گرامي
داشتن يك بنر تبليغاتي زيبايي وبلاگ شما را افرايش ميدهد
يا براي تبليغات و بازديد بيشتر به شما كمك ميكند
پس كافيست يك بنر منحصر به فرد داشته باشيد تا آنرا درون وبلاگ خود قرار دهيد يا در وبلاگ دوستان خود براي تبليغات وبازديد
ما اين كارا براي شما ميكنيم(رايگان)
تنها كافيست متن وتصاوير مورد علاقه ي خو.درا به ما بدهيد تا ما براي شما يك بنر طراحي كنيم
براي اطلاعات ئبيشتر به ما سر بزنيد ونمونه كارهاي مارا ببينيد
http://patogh-khodamo-khodet.loxblog.com/
hamid rezasalehifard@yahoo.com

منتظر شما هستيم
پاتوق خودمو خودت


مهدیه
ساعت13:34---18 ارديبهشت 1391
سلام خوبے خوندم عنوان بلاگتو که نوشتے متنفری از هرچی عشقه حقم دار ے ولے با همکاری با کلوب عاشقی میتونی حرف دل شکسته اتو توی کلوب عاشقی بزنی .... خاطراتتو بگے …شعراتو بگے...عکساتو بذارے... براے مشکلاتت راه حل پیدا کنے … میخوام جمع جمع دوستانه باشه خلاصه بگم که اگه هستی یا علی … منتظرتمااااا…
پاسخ:سلام آبجی مرسی که به فکرمی ولی برای گفتن حرف دلم همین یه وبلاگ بسمه! بای:(


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ دو شنبه 18 ارديبهشت 1386برچسب:,ساعت 13:15 نويسنده غریبه |