ღ.آرزوی محال.ღ


 

 

من آن اندوه سرشارم که روزی شعله زد آهم

و لرزید آسمان از ناله های گاه و بیگاهم



مرا در آتش عشقت چنان پروانه سوزاندی

ولی صد سال دیگر هم " من از یادت نمی کاهم "



اگر قصد سفر داری نمی گویم نرو اما ...

جهان را بی نگاه تو نمی خواهم نمی خواهم


تو می دانی که چشمانت تمام هستی من بود

گرفتی هستیم را پس نگو از رنجت آگاهم



تویی آماده رفتن و من تنهاتر از هر شب

برو ای مهربان اما ... " تو را من چشم در راهم "

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

بهاره
ساعت1:17---26 مهر 1390
من آن اندوه سرشارم که روزی شعله زد آهم



و لرزید آسمان از ناله های گاه و بیگاهم



خیلی آپ قشنگی بود داداشی پاسخ:قربونت آبجی جونم


بهاره
ساعت23:39---25 مهر 1390
داداشی این آقاه پرویز پرستویی هست

ممنونم به من سر زدی
پاسخ:آهان،اوکی آبجی جونم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ دو شنبه 25 مهر 1390برچسب:,ساعت 22:46 نويسنده غریبه |