سلام...

ღ.آرزوی محال.ღ

سلام به همه دوستان مهربون و عزیزم. و معذرت بابت این مدتی که نتونستم بیام

بخدا شرمنده همه آبجی و داداشی های گلم شدم که تو این مدت بهم سر زدن

دلیل نیومدنم یسری اتفاقات و یسری کارهایی بود که برام پیش اومد

دوستای گلم امیدوارم پوزشم رو بپذیرید خیلی دوستون دارم

و با تمام وجود آهنگ وبم رو بهتون تقدیم میکنم و میگم که عاشـــــــقتونـم



نظرات شما عزیزان:

خواهری
ساعت1:13---28 آذر 1392
سلام به عاموی خودم

خوش اومدی پس آپ ات کو...!

منم تازه اومدم دانشگاه بودم...تموم نمیشه لامصب


دلتنگ
ساعت16:54---24 آذر 1392
حالت خوبه همه چی میزونه؟
ازینکارای ک این چن مدت کردی برامون نمینویسی؟


دلتنگ
ساعت20:11---17 آذر 1392
خوش اومدیییییییییییییییی خداروشکر هورااااااااااااااا
پاسخ:فدای شما :)


ღشمیم عشقღ
ساعت19:56---15 آذر 1392
سلام عمو جون الهی من قربون عمو جونم دلم برات تنگ شده بووووووووووووووووووس
پاسخ:خدا نکنه عامو خیلی دوستت داریم عامو منم دلم براتون تنگ شده بود :) :*


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

+ تاريخ سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:,ساعت 1:15 نويسنده غریبه |